Külastusi

reede, 13. jaanuar 2017

Minu jõuluvaheaeg

Vaheajal... Tegin ma palju asju, jagan need teemade kaupa ära:

Algus: Käisin kirikus ja sain tunnistuse, läksin nii ruttu kui võimalik koju sest ma teadsin et nüüd ei pea ma enam mitte kui midagi tegema

Jõulud: Jõuludeks sain ma endale kaks Call of Duty xbox 360 mängu, kaks kasti komme, sokid, karbi küpsiseid, rohkem ei mäleta... Ahja, suure šokolaadi ja rakette sain kah!

Uusaasta: Lasin oma hunniku rakette liigagi kiiresti ära sest kell 00:00 olid mul kõik raketid peale, raketipüstoli rakketide ostas... Vähemalt oli lõbus, vaatasin ka edekabelit ja teisi huvitavaid uusaaastasaateid.

Viimane vaba nädal: Viimasel vabal nädalal olid mul öö ja päev vahetuses, istusin öösiti üleval ja päeval magasin. Kui kool algas oli hommikul ikka päris hirmus üles tõusta... Olin ehtne zombie

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar